Samsung nu mai vinde Galaxy Note 7 și vă recomandă să-l închideți și să-l returnați

de: Alexandru Puiu
11 10. 2016

La această oră, s-au raportat explozii atât cu telefoane Galaxy Note 7 din primul lot livrat către utilizatorii, cât și din al doilea lot care ar fi trebuit să includă exemplare fără probleme. Ca urmare, în sfârșit, Samsung a decis să nu se mai ascundă după deget.

În mod oficial, vă asumați niște riscuri enorme dacă utilizați în acest moment un Galaxy Note 7. Telefonul poate exploda în orice moment, fără vreun preaviz și fără să fie pus la încărcat. S-au înregistrat situații în care smartphone-ul era pur și simplu pe masă și a luat foc, fără să fie solicitat în vreun fel. Nici măcar nu contează dacă aveți prima versiune a aparatului sau cea de-a doua, lansată de Samsung  pentru a ,,remedia” problema. Toate sunt potențial defectuoase.

Din momentul în care a fost făcut public un comunicat de presă prin care ,,toți partenerii globali sunt rugați să întrerupă vânzările și schimburile de Galaxy Note 7 până la finalizarea investigațiilor”, este evident că ar fi bine să nu mai folosiți acel telefon. Grăbiți-vă să ajungeți în magazinul de unde l-ați cumpărat și obțineți orice alt telefon la schimb. Acest anunț vine la mai puțin de 24 de ore după ce au apărut zvonuri cum că a fost întreruptă producția terminalului. 

Întregul comunicat de presă îl puteți vedea mai jos, cu mențiunea că, deși acesta se referă la Statele Unite, comunicate similar au fost înaintate către operatorii de telefonie de pe întregul mapamond.

,,Lucrăm la această oră cu US Consumer Product Safety Commission – CPSC pentru a investiga cazurile raportate recente ce implică unități Galaxy Note 7. Deoarece siguranța utilizatorilor este prioritatea noastră principală, Samsung roagă toți operatorii și partenerii retail global să întrerupă vânzările și schimburile de Galaxy Note 7, cât se desfășoară această investigație.

Rămânem dedicați colaborării diligente cu CPSC, cu operatorii și cu partenerii retail pentru a urma toți pașii necesari cu scopul de a rezolva situația. Consumatorii cu un Galaxy Note 7 original sau un Galaxy Note 7 schimbat ar trebui să-și închidă telefoanele și să profite de metodele de remediere disponibile, inclusiv returnarea banilor plătiți la locul de achiziție. Pentru mai multe informații, consumatorii ar trebui să viziteze Samsung.com/us/note7recall sau să sune la +1-844-365-6197”